Služby

Léčebný přístroj BTL 6000 SIS ELITE

První v Ústeckém kraji

Léčebný přístroj BTL 6000 SIS, ELITE, využívající vysokovýkonové magnetické pole o síle 2,5 Tesla. Jsme oficiálně první pracoviště v Ústeckém kraji a druhé v České republice, které vlastní tento přístroj.

|

! Okamžitá úleva od bolesti !

|

Princip SUPER INDUCTIVE SYSTEM (SIS) spočívá v intenzivním elektromagnetickém poli, které má pozitivní léčebné účinky na lidskou tkáň. Mezi hlavní léčebné účinky patří především úleva od bolesti, podpora hojení zlomenin, svalová relaxace, svalová stimulace a kloubní mobilizace.

Více o Super Inductive System

Superfeet - prémiové vložky

|

Vložky Superfeet - stabilizace patní kosti a Schoppartova skloubení, dále zlepšuje biomechanické funkce nohou při plochonoží a valgozitě paty.

Zdraví vašich nohou má dramatický dopad na zdraví vašeho těla. Mnoho lidí se neuvědomuje, že nestabilita nohou může vést k bolestem skeletální i pojivové tkáně jejich těla. Superfeet ortopedické vložky do obuvi pomáhají zmírnit bolest a nepohodlí způsobené vadnou funkcí nohou během každodenních aktivit, při sportování nebo v práci.

Proč právě my

Speciální výkony v myoskeletální medicíně - techniky měkkých tkání, mobilizace periferních kloubů a páteře.

Cvičení v Terapi Master (závěsné zařízení), SET Koncept.

Masáže - reflexní a vazivové

Elektroléčba - všechny druhy léčebných proudů (nízkofrekvenční, středněfrekvenční, dvoupólové, čtyřpólové, statické a rotační).

Léčebná tělesná výchova - poúrazová, po chirurgických výkonech - Kloubní implantáty, léčba vadného držení těla a skolióz pomocí technik posturální korekce, senzomotorické stimulace, manuální terapie, reflexní lokomoce - Vojtova metoda.

Vyšetření a elektrostimulace svalstva při periferních parézách.

Pulzní magnetoterapie.

Pulzní ultrazvuk.

Neinvazivní laser - polovodičový.

Sportovní fyzioterapie + taping.

V budově se nachází také lékařská SONOGRAFIE,
od M SONO M s. r. o. a NEUROLOGIE

Lékařská sonografie je diagnostická zobrazovací technika založená na registraci ultrazvuku odraženého od tkání. Typicky se používají piezoelektrické sondy o frekvencích 2-18 MHz.

MUDr. Ivana Mikušová - Sonografie, MUDr. Jitka Kučerová - Neurologie